ghgf

Saturday, January 22, 2011

alkisah login id and password..

1. Yup almost 7 month aku biarkan blog nie tanpa sebarang update..
2. dah tak ada pendorong untuk berblog nie..
3. tetiba jer ada seorang mamat nie memaksa aku secara halus menulis kembali dalam blog nie...
4. entah la sejak blog-mate? menyepi aku pun menyepi tak tentu pasal..
5. sorry la kalo entry kali nie memang mengarut tak tentu pasal..
6. lost of direction and words to write it..
7. sampai aku terlupa login id email and passwords untuk blog nie...
8. nasib baik laa aku nie lulusan Accountancy and paper Kemahiran Komputer(Form 1-5 extra syllabus) aku nyawa-nyawa ikan jer lulus...
9. kalau tak terpaksa hack nak dapatkan login id & passwords nie..
10. last2 baru aku ingat aku save dalam phone SamBerry aku nie..


No comments: